Aktualności

2019-11-27

Dzień pracownika socjalnego

Dzień pracownika socjalnego
Kategoria:   Z urzędu,  Informacje
W dniu 21 listopada 2019 r. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Obrowie na mocy art. 121 par.4 ustawy o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 ze zm.) obchodzono Dzień Pracownika Socjalnego. Jest to święto wszystkich pracowników służb społecznych, z tej okazji odbyło się wspólne spotkanie na którym omawiano pracę pracowników socjalnych, opiekunek domowych osób starszych i niepełnosprawnych, asystentów rodziny – wszystkich, którzy bezpośrednio są przy drugim człowieku i służą mu pomocą.
więcej
2019-11-26

Goście z Poznania

Kategoria:   Galeria,  Informacje
Wizyta studyjna studentów Akademickiego Koła Naukowego Gospodarki Przestrzennej w Gminie Obrowo zorganizowana przez Karola Piątkowskiego.
więcej
2019-11-25

Nowe kwoty przychodu

Nowe kwoty przychodu
Kategoria:   Informacje
Nowe kwoty przychodu decydujące o zmniejszeniu lub zawieszeniu świadczeń emerytalno-rentowych od dnia 1 grudnia 2019 r.
więcej
2019-11-21

Dodatkowe środki dla Lokalnych Grup Działania

Dodatkowe środki dla Lokalnych Grup Działania
Kategoria:   Informacje
Aktywność, zaangażowanie, ciężka praca to wszystko przyczyniło się do zrealizowania określonych celów, a tym samym otrzymania dodatkowych środków, z przeznaczeniem na rewitalizację społeczno-gospodarczą miejscowości wiejskich.
więcej
2019-11-18

Zarządzenie

Zarządzenie
Kategoria:   Z urzędu,  Informacje
Zarządzenie w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu uchwały Rady Gminy Obrowo w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2020r.
więcej

ZamknijNa tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.